tirsdag den 17. april 2012

Ideer til Børnefødselsdagen

Her er lidt Inspiration til maden til børnenes fødselsdag eller bare en ide til snacks.
Her er lidt af det jeg lavede til Isaacs 3 års fødselsdag. 





Jeg havde lavet mini pølsehorn, synes ofte de store pølsehorn bliver for voldsomme. 
Disse er lidt mere lige til for børn i næsten alle aldre og er super som snack. 

















Derud over lavede jeg "cirkus spyd" ala Vindruer på spyd som var et kæmpe hit. 
Bagte lækre boller hvor der var forskellig slags pølse og ost.


Som kagemand valgte Isaac kanelsnegle, så det bagte jeg selvfølgelig. Jeg lavede 4 farver glassur så en hver af børnehaveHeltene og Perlepigerne selv kunne vælge den farve deres kanel snegl skulle have. ET HIT!
Jeg havde købt PRINSESSE og CARS tatoveringer så hver pige og dreng fik en tatovering på armen. 
Det vakte kæmpe stor glæde, og dagene efter viste børnene i Isaacs børnehave flittigt deres tatoveringer når vi hentede ham.

2 kommentarer:

  1. Nice med de der vindrue balloner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk, super hyggeligt og en sjovere måde for børnene at få frugt.

      Slet