søndag den 29. april 2012

Tak dem der passer på jeres børn

Jeg synes at pædagoger og medhjælpere fortjener en tak i ny og næ. De passer vores børn i flere vågne timer end os selv i de fleste tilfælde, de lærer vores kære børn en masse gode ting der skal ruste dem i fremtiden. Og de har ansvar for at vores børn trives i flok og lærer "the social skills" - Det synes jeg godt man kan belønne bare en gang i mellem. 
Jeg købte en stor æske Merci til Jonas vuggestue og skrev et kort til dem hvor jeg takkede dem for at de var så fantastiske til deres arbejde. 
Hvor bragte det en helt masse glæde og varme, de var simpelthen så glade og taknemmelige over man sagde TAK! 
Det kan jeg kun anbefale alle at gøre engang i mellem. 

2 kommentarer:

  1. Tak fordi du lige kommer med sådan et indlæg, og jeg tror jeg vil gøre dig "kunsten" efter...
    Jeg skylder virkelig vores børnehave en stor stor tak!
    For alt det de har været der for Liva, mens Mikkel var syg...
    I morgen vil jeg også købe lidt godt til personalestuen og give dem en stor tak fordi de er som de er!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare dejligt at høre at de også er fantastiske igennem hele forløbet.
      Håber de bliver glade, men det gør de helt sikkert...:)
      Glæder mig til at høre deres reaktion.

      Slet