onsdag den 25. april 2012

New York Is Calling

Tiden nærmer sig med hastige skridt, til vores længe ventede tur til New York tur begynder. 
Vi glæder os utrolig meget og shopping listerne bliver større og større. 
Der skal shoppes Converse sko til os alle, Levis jeans til os alle 4, masser af Tommy Hilfiger og Ralph Lauren til Min mand og miniheltene, masser af neglelakke og tøj til mig og så skal vi da også gå amok i de store legetøjs butikker.
Her er lidt billeder fra sidst jeg var i The Big Apple. 




JEG KAN IKKE VENTE MED AT KOMME TILBAGE!
Hvis det ikke var fordi jeg havde børn nu, så havde jeg pakket en kuffert og taget til New York og bare se hvad byen havde at tilbyde.

4 kommentarer:

  1. Åhh hvor ser det dejligt ud.. Glæder mig til det bliver vores tur..
    Og lille Isaac <3 Jonas ligner ham jo helt vildt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej men i skal glæde jer, det er så lækkert!
      Jaaa de ligner hinanden mere og mere:)

      Slet
  2. Åh altså - det er den mest fantastiske by! Vi var der 3 gange alene i 2010. Man bliver aldrig træt af stedet og jeg glæder mig til vi kan tage Emilie med derhen for første gang.
    Rigtig, rigtig god tur. Det kan kun blive fantastisk.
    /Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. EJ hvor dejligt og så fedt i har været der så mange gange, dette var min første og absolut ikke sidste gang:)

      Slet