onsdag den 18. april 2012

Konkurrence

Den person der får flest faste læsere på min blog vinder et par valgfrie knickers eller tunika fra Kaj Og Viola.
Et super lækkert tøjmærke til børn der gerne vil være super smarte men samtidige praktiske. Det er bevægeligt tøj i bløde materialer og seje detaljer og det sælges på Trendsales.
http://www.trendsales.dk/search?q=kajogviola


Det eneste du skal gøre er at få faste læsere til min blog. Når en du kender bliver fast læser skal personen blot skrive i kommentarfeltet til dette indlæg brugernavnet på den person der har anbefalet bloggen!
Held og Lykke, og vinderen findes på Mandag.



 
Her er et par items fra Kaj Og Viola

9 kommentarer:

  1. kan man give sig selv en stemme, jeg kommer fra Baby.dk og har vel egentlig fået den anbefalet af dig :-) synes det er nogle rigtig fine knickers... og rigtig fin blog :-)

    SvarSlet
  2. Alle dem der er læsere lige nu er veninder eller gennem baby, så det er meningen at i skal ud i jeres netværk og få nogle læsere til. Og de har jo også chance for at vinde hvis de går ud i deres netværk og finder læsere.
    Vil super gerne have mange læsere så vi kan få gang i en masse konkurrencer og goodies for mine læsere da jeg ar muligheden for det hvis læserne er der.

    SvarSlet
  3. Jamen det er jo gennem dig ;)

    Og hold kæft hvor er den grå kjole med kløveren flot. Den MÅ Ida eje :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det med at få læsere til:)
      Ja den er såååå fin, og i det blødeste chambre.

      Slet
  4. vi kører konkurrencen til næste mandag

    SvarSlet
  5. Er nu blevet fast læser af din blog. Er blevet anbefalet af Anika (Fashion over mom)

    =)

    SvarSlet
  6. Jeg er blevet fast læser og har fået din hjemmeside fra AnneBJ

    og er såååååå glad for igen at kunne følge dig <3

    hilsen fra Trine (Tjuhl)

    SvarSlet
  7. jeg er fast læser og er blevet anbefalet af Anika (Fashion over mom)
    :)

    SvarSlet