fredag den 27. april 2012

Lækkert Junk

Vi elsker når maden ser lækker og indbydende ud.
Og selvom det er Junk Food må det godt være lækkert, og så ELSKER jeg når der er mange forskellige ting at spise.
Her er der lavet Pomfritter i ovnen (Ville helst have dem hjemmelavet, men tiden var der ikke), Falaffel,  store kyletter stegt på panden, Tabouleh salat - The Best, Homus og lidt feta og agurk og så grov pita on the side:)

Tabouleh Opskrift:
2 dl bulgur af det fine
600 g modne tomater
1 stort bundt bredbladet persille
15 blade mynte
3 forårsløg
1/2 dl. olivenolie
saft af 1-2 hele citroner (alt efter hvor surt man ønsker)
2 fed hvidløg
salt
peber

3 kommentarer:

  1. ahm!! det ser så lækkert ud og FEDT med opskrift, sarah :-D

    jeg skal lave satay spyd og fatouch imorgen - det er første gang jeg skal lave fatouch, men det ser bare såååå lækkert ud. og jeg siger det som om du bør kende ALT til det, men jeg aner i virkeligheden ikke hvor det stammer fra ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mums hvor lyder det også lækkert.
      Jeg har en super opskrift på satay med peanutsovs. MUMS!
      Ihhh Fattousch er lækkert, dog libanesisk men kender det godt!
      Smagte det så lækkert?

      Slet
  2. det smagte jo HELT vidunderligt! skarpt og syrligt og friskt på een gang :) årh, du må komme med din satay opskrift, sarah, den er sikkert bedre end min!!

    SvarSlet